15 november 2008: Beste ....


Inmiddels ben ik al bijna 4 weken in Sint Petersburg, Rusland, om de Russische taal te leren. Ik heb ook al veel bezienswaardigheden gezien, zoals de Hermitage, de Peterhof en Tsarskoje Selo. Ik woon in een studentenflat op het Vasileostrovskaja eiland, vlakbij de Finse Golf. Mijn lerares is heel aardig, ze heet Katja. Ze heeft bruin haar, groene ogen en is heel klein! Ik vind de Russische taal heel moeilijk, maar het gaat steeds beter! Mijn Russisch is nog slecht, dus ik hoop dat je mijn brief begrijpt. Binnenkort ga ik met mijn huisgenoot, Ortrun uit Duitsland, naar de film Madagaskar 2. Ik hoop dat ik de grappen begrijp, heel spannend! Ik hoop je snel weer te zien!


Kus Wendy


Mijn mooie brief die ik als huiswerk moest schrijven(in het Russisch dan he) en ik had maar een paar foutjes, niet slecht toch! Daarom wilde ik deze met trots aan jullie laten zien!
Afgelopen donderdag uit eten geweest, omdat Aldeline vandaag alweer vertrekt naar Nederland! Ben benieuwd of we weer nieuwe huisgenootjes krijgen! We hebben in ieder geval een ontzettend gezellige avond gehad... maar dat zie je vast wel aan onze TE blije gezichten!

Geen opmerkingen: